Örebro cup!

Jag åkte till örebro klockan två efter skolan.
När pappa hade hämtat mig så åt jag yoghurt till
mellis de var gott, sen åkte jag och pappa och hämtade
min kompis Ellen.
Vi pratade hela vägen till Örebro de var alltså i två
timmar ungefär jag var trött fast jag sov icke.
Jag höll på med min limpmacka som pappa säger för min
mobil är så stor och jag har en Samsung Galaxy S2.



När vi var framme vid skolan(Brunnsskolan)Då packade vi upp alla
vår saker sen gick vi och åt middag.
Sen var vi tvungna att klä på oss match kläder inför matchen klockan
kvart i sju, kom hem till skolan ungefär klockan kvart över åtta eller
något sånt.
Vi duschade alltid där vid hallen förutom när duscharna var skit äckliga.
Vi vann mot Ekerrö med 8-0 första matchen.
Vi fick bara äta socker efter matcherna alltså på kvällarna.
Vi gick upp klockan halv nio men alla vakna av sig själva eller
så blev man väckt av andra som låg och pratade på morgonen.
På matchen stukade jag foten Det gör jävligt ont om man gör det.



Jag vaknade klockan halv nio av att typ halva laget låg och pratade,
fast några va tysta, och höll på med mobilerna.
Klockan kvart i nio åt vi frukost, det är skit god frukost som oboy
och äppeljuice och mackorna.
Efter frukosten så bytte vi om för match klockan kvart i ett, då blev de
2-0 mot Kristinehamn.
När vi hade duschat oss fräscha så åt vi lunch, det var potatis med
fiskpaneter, det var gott.
Sen klockan två till kvart i tre så måste vi vila, men ingen kunde ;)
Klockan halv fem åt vi middag det var kycklinggryta med potatis,
sen skulle vi byta om igen för match den var klockan halv sju.
Vi vann mot Leksand med 7-0 :)



Vaknade klockan tio över åtta sen somnade jag om till halv nio.
Sen kom Henkan (Tränare) och fråga om alla var vakna, det var vi.
Direkt till frukost, det var lika god frukost som alltid.
Vår match var klockan kvart i tolv och den sista på cupen och för
säsongen buuu :(
Vi förlorade mot Arboga med 5-2 vi var inte med från början.
Sen åt jag och pappa på Max, det var super :)

Hejdå!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul ni haft, puss puss

2012-04-15 @ 21:45:02
Postat av: Mamma

Det var jag lilla mamma som postade kommentaren innan kram

2012-04-15 @ 21:46:57
Postat av: Brittmari

Hej lilla gumman!

Det verkar som du tyckte det var kul att vara borta på cup! Hoppas det känns bättre i foten.

Vad duktig du är på att skriva och berätta!Kanske du tänker bli författare!

Kram från mormor som älskar dig!

2012-04-15 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0