Sportlov!

Hej!
 
Det var jätte länge sedan jag bloggade men nu tänkte jag skriva om mitt sportlov!
Vi fick sportlov v:8, när jag kom hem från skolan fredag den 14/2 så hämtad pappa mig klockan 13:20.
Den dagen gjorde jag inget speciellt bara hade träning klockan 16:00 (innebandy), när jag kom hem från träningen så duschade jag och så där. Vi åt tacos och hade fredagsmys och gick och lag mig vid tolv.
På söndagen så spelade jag två stycken innebandy matcher efter varanadra, kommer inte riktigt ihåg resultaten
men förlorade den andra matchen :( Sen resten av dagarna så har jag inte gjort något särskilt men hade en
träning på onsdagen, har bara varit hemma. På torsdagen åkte vi till våra sysslingar och åt lunch och fika, jag var med Molly som är två år äldre men vi gjorde inte så mycket men vi pratade och gick ut en gång.  Sen vi fyra fem tiden tror jag så åkte vi hem igen efter en bra dag. På den näst sista dagen på lovet (lördag) åkte vi till morfar för att
vara på 60-år fest av något slag. Det var inte morfar som fyllde 60 år utan det var hans fru, det var mest en
vuxen fest men vi åt middag där. Hade inte så mycket att göra men tiden gick ändå rätt så fort. Har även kollat på OS varje dag när sverige har varit med i tävlingarna, Kalla hon var helt amazing hon gkorde så att Sverige fick guld
i dam staffeten. Sverige låg 25+ sekunder efter men när Kalla kom så bara what? Hon var awesome och jag fattar inte hur man kan komma ifatt. Men hoppas att du gillade detta inlägg så kommer väl något inlägg varannan dag.
 
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!
Älskar dig, puss

2014-03-01 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0